subota, 13. veljače 2010.

Valentinovo.







U večer prije Valentinovog, evo još nekoliko novih znakova proljeća iz mog cvjetnjaka, draga Rockgranny s pravom se pita gdje je globalno zatopljenje, i meni se čini da ga nema do daljnjega, iako usprkos zimi Viburnum i Skimmia na sjevernoj strani kuće i ljubičice na južnoj.

Sretno Valentinovo drage blogerice, ma gdje bile, hvala na ovako lijepom prijemu, a posebno našoj Tei.

In the evening before Valentino's day, here is some new fotos from my flower garden. Dear Rockgranny , your are right to ask where is Global Warming, but in spite of so unusual cold on the nord part of the house Viburnum and Skimmia is flowering, and violets on the south.

Happy Valentino's my dear bloogers wherever you are. Thanks for so nice accepting, especially to our Tea.
Nella vigilia di San Valentino, ancora qualche foto che anunciano la primavera. La mia cara Rockgranny giustamente si chiede dov'e il Riscaldamento globale. Mi pare che nel prossimo futuro non ci sara, comunque Viburnum ed Skimmia resistono al freddo ed sono in piena fioritura sulla parte nord della casa, ed le dolci violete nel sud.
Buon San Valentino mie care bloggine ovunque vi trovate. Grazie per una cosi bella accoglienza, specialmente a Tea.

2 komentara:

  1. Da li to kod tebe ljubičice cvatu? Ne mogu vjerovati. Kod mene je tako hladno, a snijega više od 30 cm. I tko zna kad će se otopiti. Jedva čekam proljeće!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubičice su procvale, ali mi je dosta neuredno jer je hladno i mokro pa se neda niti okopavati, i meni je zime puna bareta (to ti je kapa na istarskom), a danas je tako sivo i hladno i sve miriše na snijeg ili ledenu kišu, ali od mene tebi topla pusa. Loredana.

    OdgovoriIzbriši

 

blogger templates | Make Money Online