četvrtak, 14. siječnja 2010.

Zima, vuna , igle













Dobro veče drage moje ma gdje god bile, Romantales upravo pogodi da nam piše o vuni, pletenju i iglama. Ako nije tajna, gdje si nabavila te sjajne igle. Prosinački snijeg je bio idealno vrijeme, a zatim i kiša za ostali dio praznika još i više, stoga sam i na polju pletenja napredovala i nedavno osvanula sa jednim gotovim šalom, drugim koji je na početku, i za kraj leđa za jednu vestu.


Oba šala pletena su engleskim patent bodom, koji mi je jako pomogao da sam izvježbala ruke, tako da kod pletenja veste glatkim bodom, rezultat rada mi je jako ujednačen. Vestu pletem glatkim bodom, naizmjenično svakih 10 očica. To što dolazi malo stisnuto, nije problem, kad bude gotovo, odnijeti ću u čistionu na parenje, tako da će to biti ok.
Good evening my dear friends, Romantales from Romantales blog always post about the right thing in the right time, the wool, knitting and the winter. The December snow in Peroj (about 30 cm) and than the rain for Christmas even better, so I have something finished, somethnig new on the knitting field. One schale finished, one new started only in the another colour, and than the back for one new pullover.
Buona sera care blogine, la neve nell Dicembre scorso, poi la pioggia durante i lungi weekend di Santo Natale ed Anno Nuovo erano una spinta ed la migliore occasione di varirare sul tema handmade, cosi ho finito uno scialle, cominciato uno nuovo ed infine un nuovo maglione.




4 komentara:

  1. Ono šatirano na prvoj slici je Duetto stampato ako se ne varam. Reci jesi zadovoljna tom vunom? Ja obožavam ISPE konac za heklanje, toscano ritorto, jako dobar konac, mogu ga samo preporučiti.
    Šalove pletemo istim bodom, upravo dovrših jedan za moga muža, jednostavan i izdašan bod, koji vrlo reljefno djeluje.

    Što se pak igala tiče, kako ja pletem samo i jedino s kružnim iglama, stalno ih kupujem i naganjam po mreži. Ove koje si vidjela na slici su Destiny igle Lantern Moon, imam i jedan par od ebanovine i toliko mi se dopalo s njima raditi da sada naganjam sve brojeve u plemenitom drvu. Proizvode i standardne dugačke igle od plemenitog drva, ali postoji i jednako dobra i nešto jeftinija europska varijanta Holz&Stein, pa ako se odlučiš obnoviti zalihu igala javi, pa ti dam link online trgovine.
    http://romantales.mojblog.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se isto jako svidja bod kojim pletes salove. Nisam bas shvatila zasto ces vestu kad ju zavrsis odnijeti na pranje u cistionicu?
    Moram priznati da me je malo iznanadilo kad sam vidjela da je u Lovranu padao snijeg i to koliko ga je palo. Je li kod vas u Istri uobicajeno da uz obalu snijeg pada ili je ova zima iznimka? Mi nazalost nismo imali snijega, iako ga je moj sin silno zelio vidjeti. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ciao Loredana, grazie per la visita e benvenuta!
    ma quante belle cose....e sai pure lavorare a maglia...quanta invidia!
    un abbraccio Vale

    OdgovoriIzbriši
  4. Bit ću iskrena. Ne razumijem se u pletenje, kukičanje, vune itd. Valjda će se to jednog dana promijenit. Iskreno se divim ženama koje se razumiju u to, koje znaju plest. Tatina teta je prije znala dosta plest. Uvik kad bi došla kod nje stan je bio pun vune. Nema di toga nije bilo. Na podu, fotelji, kauču, u kuhinji... Ma svugdi. Najviše me fasciniralo kojom brzinom bi teta plela, ne bi gledala u pletivo nego bi fino ćakulala sa nekim.
    Gledam ovaj predivan šal i divim mu se. Takvi šalovi su mi najljepši. Pleteni. Htila bih naučit kako to napravit. Valjda i oću jednog dana.
    Lijep pozdrav iz Splita :)

    OdgovoriIzbriši

 

blogger templates | Make Money Online