subota, 17. prosinca 2011.

Kroz fotografije o meni i giveaway. About me through the photos and giveaway. Le foto raccontano di me e giveaway.

Volim ovu spavalicu, i ponekad isto tako spavati.
I love this sleeper Lea, and somethimes make the same.
Amo questa dormigliona, ed qualche volta la segguo alla letterra.

















My dear HB
Mog SSM
Lui














Čitati. Reading. Leggere.



















Imati svoju listu želja, posjetiti Taj Mahal.
Avere la lista dei desideri, visitare il Taj Mahal.
Have a wish list, to visit Taj Mahal.






Isprobavati recepte.
Experimenting with recipies.
Provare le ricette.












Movies.
Film.













Travelling
Putovati.
Viaggiare.























Sewing.
Šivanje.
Cucire.











Biti Arahne.
To be Arachne.
Biti Arahne.


















i Penelopa.














i darivati stoga objavljujem Giveaway, ostali "sastojci" zelene košarice dodavati će se tijekom tjedna.

regalare, percio annuncio questo Giveaway, altri "componenti" sarrano aggiunti durante la settimana.

making a gift, so I'm announcing this Giveaway, and other "components" will be added during the week.














Pravila:

1. Biti ili postati moj sljedbenik.

2. Postaviti link na svoj blog.

3. Ostaviti komentar na ovaj post.

4. Giveavay je otvoren do 24. 12. u ponoć.

5. Pobjednica će biti objavljena 25. 12.

6. Lea nije uključena u giveaway.

The rules:

1. Be or became my follower.

2. Put a link on your blog.

3. Left a comment on this post.

4. Giveavay is open till 24.12. midnight.

5. The winner will be announced on 25.12.

6. Leas is not included in the giveaway.

Regole:

1. Essere o diventare mia seguace.
2. Inserire il link nell vostro blog.

3. Lasciare un commento su questo post.

4. Giveaway e' apperto fino ad 24.12. mezzanotte.

5. La vincitrice sarra nota al 25.12.

6. Lea non e' inclusa nell giveaway.

Hvala za komentare i sudjelovanje u Giveawayu.

Grazie per i commenti ed la partecipazione.

Thanks on your comments and participating.
























Broj komentara: 16:

  1. A ja baš htjela macu!Šalim se, imam i ja jednu doma odnedavno i pravi mi cirkus po kući.
    Puno te pozdravljam i postavit ću link za tvoj giveaway kod sebe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Goodmorning sweet Loredana, love this post, count me in for the GiveAway...enjoy your Sunday
    Hugs
    Erna

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogu reći da i ja volim sve ovo što si nabrojala.Još da je vremena :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Partecipo molto volentieri e mi dispiace che Lea non sia inclusa...pazienza! Complimenti per l'iniziativa.
    Mariagrazia

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepo je još ponešto saznati o tebi..
    giveaway je divan!!
    Puno pozdrava od mene!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. i ja volim gotovo sve,a i ja imam doma jednu radoznalu spavalicu koja uz spavanje napravi i puno nepodopština

    OdgovoriIzbriši
  7. Lpe prazike Lory i pusa za macu...

    OdgovoriIzbriši
  8. super :) :) sudjelujem, član sam bloga dugo vremena, link leti na moj blog, pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepe želje imaš, a još ljepša ti je maca , sudjelujem, iako nije poanta dobiti nego eto malo se družiti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti zbilja znaš uživati... i očito stižeš, a na tome ti pomalo zavidim:))

    OdgovoriIzbriši
  11. Drago mi je da si dobro i da uživaš!!! Veselim se našem ponovnom druženju!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Che gatta magnifica Loredana!!!
    Buon Natale mia cara!

    OdgovoriIzbriši
  13. evo, i ja sudjelujem na tvom giviću, a link odmah postavljam na svoj blog!

    OdgovoriIzbriši
  14. Dopada mi se priča o tebi, dopada mi se Lea, dopadaš mi se ti.
    No za giveaway, pružiću šansu ostalim devojkama, jer sam već jednom pobedila, neću rizik da pobedim ponovo:D
    LJubim te, puno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam shvatila da je maca čuvarica sastojaka zelene košarice. Priključujem se društvu i sudjelujem u nagradnoj igri.

    OdgovoriIzbriši

 

blogger templates | Make Money Online